Tuli viimeksi puhuttua, että ei se kovin kallista ollut kaatua niillä suksilla. Vedänpä sanat takaisin jo tässä vaiheessa. Zoomatkaa katseenne tuonne S-kirjaimen kohdille:
Piti sitten vaihtaa hiihtokalustoa hieman edullisempaan. Näillä, kun vetää pari tuntia wassua, niin tietää hiihtäneensä.
Mutta eipä auta murehtia. Onhan tuo tavallista, että hiihtoreitillä on puolimetriä korkea jäinen auravalli kesken kaiken - vai onko? Olisin eilen käynyt ostamassa paikallisesta Interistä uudet sukset, mutta palvelua ei tippunut parinkymmenen minuutin odottelun jälkeen ja sukset jäivät kauppaan. Kohtalaisen ostopotentiaalinen mies olisin ollut, kun kilsoja viikkoon tulee parisataa ja parhaat sukset ovat poikki. Pitääpä siis kysellä Enosta taas, josko löytyisi nopea pari hyllystä myös minulle.
Nyt viettelen tässä ansaittua talvilomaa töistä ja alle vuorokauden kuluttua suuntaamme lentokentälle ja koneella Azoreille. Viikon reissulla on tiedossa patikointia ja "trooppisen Islannin" ihmettelyä.
Nyt muuten alkaa olla ajat, että voin kohta alkaa kertoa, millä fillareilla ajetaan tuleva kesä kilpaa. Selvää on se, että nopeita pyöriä on tulossa. Olkaapa kuulolla!
Kun kuski on nopea, pyörä on nopea. Oli alla sitten mikä rimpuilurauta hyvänsä. ;)
VastaaPoistaTiettyyn rajaan asti kyllä. Mutta onhan niinkin, että kyllä sen kaluston pitää pelata hyväkuntoisellakin kuskilla. Rimpularautaa ei tänä kesänä tule olemaan, sen voin taata.
VastaaPoistaVarmaan oli kaupungin ylläpitämä latu? Kaverini kaatui huonosti hoidetulla kaupungin pururadalla ja silmälasit hajosivat. Kaupunki korvasi sitten uudet lasit kun kävi asiasta heille kertomassa. Luulisi suksiesienkin kanssa pätevän sama käytäntö.
VastaaPoista100mm edessä ja takana sekä paino alle 10kg ?
VastaaPoista